
Marketing- és kommunikációs tanácsadás ESG alapokon
"Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra."
Charles Darwin
A tudatos marketing és kommunikáció lehetővé teszi, hogy a vállalatok hitelesen mutassák meg társadalmi és környezeti felelősségvállalásukat.
Segítek vállalatodnak ESG-alapú stratégiák mentén olyan marketing- és kommunikációs irányokat kialakítani, melyek hitelesen képviselik értékeit, és alkalmazkodnak a folyamatosan változó piaci és társadalmi elvárásokhoz.

Szolgáltatások
Gyorsan változó világunkban a fenntarthatóbb működés már nem csupán trend, hanem alapvető elvárás is. Azok a vállalatok, melyek működésükben és stratégiájukban hitelesen érvényesítik a környezeti és társadalmi felelősségvállalást, nemcsak versenyképesebbek, hanem megbízhatóbb partnerekké is válnak.

Lehetőséged van egy díjmentes, 30 perces konzultációra, ahol közösen átbeszéljük, mire van igazán szükséged, és hogyan tudlak céljaid elérésében támogatni.
Neked szól, ha...
- érzed, világunk felgyorsult, és szükséged van arra, hogy lépést tarts.
- új kihívásokkal nézel szembe, szeretnél rugalmasabbá válni.
- fejlődni akarsz, hogy megerősítsd a pozíciódat versenytársaiddal szemben.
- tudatos döntésekkel szeretnél felkészülni a kihívásokra.
- hitelesen szeretnél ügyfeleid és fogyasztóid felé kommunikálni.
- előtérbe helyeznéd a környezeti és társadalmi feladatokat.
- szeretnéd megtalálni azokat a lehetőségeket, melyek kiemelnek a zajból.
- szükséged van gyakorlati útmutatásra, hogy hatékonyabban tudj cselekedni a változó világban.
Miért van szükség változásra?
A világ kihívásai új fajta hozzáállást követelnek.
A globális helyzet összetett problémákat hoz magával, melyek több területen
egyszerre okoznak nehézségeket, feladatokat. A változások és változtatások egyre sürgetőbbé válnak, melyekre
nem csak egyéni, de vállalati és társadalmi szinten is reagálnunk kell. Az
általam kínált támogatás segíthet abban, hogy ne csak észleljétek ezeket az új
helyzeteket, hanem alakítsátok is a vállalatot a környezeti és társadalmi
szempontok szem előtt tartásával.

Sziasztok,
Kimmel Hajnalka vagyok, közgazdász, marketinges és fenntarthatósági menedzser. Több mint 12 év tapasztalattal a marketing területén, különböző vállalati környezetekben dolgoztam, multinacionális cégtől kezdve hazai gyártó vállalaton át disztribútorokig. Ez a sokszínű szakmai háttér lehetőséget adott arra, hogy alaposan megismerjem a vállalatok működését, az üzleti döntéshozatal folyamatát és a fogyasztók gondolkodását.
Ahogy egyre jobban elmélyedtem a polikrízis kérdéseiben, világossá vált számomra, a marketing szerepe túlmutat a hagyományos piaci versenyen: felelősséget is hordozunk abban, milyen irányba befolyásoljuk a fogyasztókat és a vállalatok belső működését. Az elmúlt években úgy döntöttem, értékesítésen alapuló tudásomat kiegészítem fenntarthatósági ismeretekkel, mert meggyőződésem, hogy világunk kihívásaira csak úgy tudunk érdemben reagálni, ha figyelembe vesszük, hogy a környezeti és társadalmi kérdések egyaránt szerves részét képzik a döntéshozatalnak.